Selasa, 24 Mei 2011

syg abg jpj.. ahaks...

ney  yg aku x sabar2 nak bercerita ney... huhu
kalo sume nak taw hari ney aku g wat test jpj untuk motor huhuhu.... ( berita mcam gempak je kan... huhuhu )..
mang x dapat nak gambarkan lar prasaan aku waktu tue...
pg2 lg da bngun awal2 coz kalo lambat nanti dapat tempat yg tercorot plak kan...
elok2 aku pegi ja, tgok2 da ramai orang, tp nasib la aku x yg terakhir...hehe
sblom p tue 2,3 kali jgak la aku ulang p toilet, myb sbab rasa gementar sangat kot > macam nak amik lesen kapal terbang plak<.. hehe
tunggu punya tnggu then abg jpj pon datang.. lg bertambah gerun lar aku.. tp x pew releks2..
yg x bleh blah aku dapat turn yg ke-20 sesi kedua plak tue... aduh lamenyer.. tp x pe..
so nak ilangkan rasa gmuruh aku bersembang lar n sape2 yg ada kat ctue,, dalam x sampai sminit aku da dapat kawan, besa la aku ney paramah... hehe gediks...
member aku tue da ulang bilik air dah, tp aku ttap x nak p coz nak tunjuk heroin lar konon, padahal kalo eku pegi nanti x pasal2 x leh kua bilik air tros...
akhirnye giliran aku pon tibe... terketar2 aku nak pegang moto tue.. huhu
then dengan selawat yg x henti kat bibir ney aku mmulakan test, bla abg jpj ( x dak la abg sgt coz dya pon da cam sebaya n abah aku dah,, hehe tp saja nak promote dya muda.. huhu ).. tue naikkan ape entah yg macam raket pinpong tue,,
waktu break mngejut yg x leh tahan tue, aku brek dgan skuat ati (hehe, ayat jew lbih ).. ngatkan abg jpj tue nak puji aku, korang nak taw ape dye cakap?..'ok jalan' tue je yg dye cakap...
ble sumenye da slesai... huh!! lega nak cakap kat hampa...
tungu punya tunggu, punya tunggu, akhirnya kputusan pon klua...
ALHAMDULILLAH akhirnya aku lulus jugak...
hehe,, pasney leh bawak encik nescafe round2 haha..

- hanie -

0 comments:

 

!@0-- HaNiE --0@!! | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)