Ahad, 11 Ogos 2013

Rayaku di perantauan

Rasenye x terlepas lagi untuk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA untuk semua.... walaupon da masuk raye keempat.. seperti yang anda baca tjuk diatas( pehal formal lak neyh, dish!!).. haha

tahun ney tahun pertama aku beraya sebagai seorang isteri taw.. hehe.. tp yg menyedihkan x dapat nak berya dengan keluarga sebab suami aku x dapat cuti.. hohoho.. so terpaksela beraya kat k.l..  ape la ade kat k.l ney.. so disebabkan nak cover kesedihan bini dye ney, encik suami bawak la bini dye ney p tengok wayang yang x boleh blah tu p tengok citer kartun haha.. tq sayang.. ayg bahagia sangat disisi mu..

Jumaat, 6 April 2012

cerita2 baru.. hehe

Dah lama x coret2 dalam blog aku ney.. dah bersawang2 dah...mula2 aku nak bercerita tngtang shayunk aku yg sorang ney... en nescafe haha... alhamdulillah da berjaya mnamatkan rekrut beliau... tahniah awak (alamak formal plak), haha... n tahniah sekali lagik bab berjaya sbagai rekrut terbaik,, saya bangga sangat dngan awak taw... em tgok je lah pic2 ney yer...
nmpak x nescafe kat dpan...